Akcesoria i Gadżety Reklamowe

Gadżety reklamowe są już od dłuższego czasu efektywnie stosowane w celu skutecznego promowania firmy. Philip Kotler – najważniejszy autor i współautor podręczników z dziedziny marketingu zdefiniował akcesoria reklamowe jako„użyteczne przedmioty oznaczone nazwą przedsiębiorstwa lub marką, wręczane klientom jako upominki, np. długopisy, kalendarze, breloczki do kluczy, zapałki, torby na zakupy, koszulki, czapeczki i kubki”. Mówiąc krótko materiały reklamowe obejmują wszystko to, co ma wystarczająco dużą powierzchnię reklamową, tzn. posiada dość dużo miejsca na umieszczenie logotypu firmy. Zabieg ten ma na celu wzmocnienie świadomości i rozpoznawalności danej marki. Dzisiejsze gadżety reklamowe zawierają całą gamę różnorodnych produktów, począwszy od drobnych upominków typu breloczki, długopisy, poprzez popularne parasolki i kubki, kończąc na takich oryginalnych akcesoriach, jak: zabawki antystresowe, plastikowe nożyki do papieru, skrobaczki do szyb, czy pędzelki do klawiatury.

Strona 1 z 1012345 » Ostatnia

“Akcept” Identyfikacja Wizualna Firm. Andrzej Walencik
“Andros” – Oznakowanie Pionowe i Poziome

“Andros” – Oznakowanie Pionowe i Poziome

“April”

“April”

“Bachem” Zakład Produkcji Szyldów, Tablic, Tabliczek Znamionowyc h i Firmowych Paweł Bakowicz
“Danmarkom” Sp. z o.o. PPUH

“Danmarkom” Sp. z o.o. PPUH

“Fortim” Sp. z o.o.

“Fortim” Sp. z o.o.

“Ideamedia” Agencja Reklamowa Sp. z o.o.

“Ideamedia” Agencja Reklamowa Sp. z o.o.

“KeraDruk” Sp. z o. o.

“KeraDruk” Sp. z o. o.

“Loman” Sp.z o.o.

“Loman” Sp.z o.o.

“Mobidruk” Nadruki Firmowe

“Mobidruk” Nadruki Firmowe

Strona 1 z 1012345 » Ostatnia


Copyright © 2021 katalogprzedsiebiorstw.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone
Agencja interaktywna LTB.pl
Dołącz do nas na Facebook'u