Diesel Motor Service Krzysztof Gorgol

Dodaj |
  • O FIRMIE
  • OFERTA
  • EKSPLOATACJA POJAZDU

Nasza firma podchodzi profesjonalnie do każdego zagadnienia, problemu. Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Staramy się rozwiązać każdy problem i bardzo często nam się to udaje. Możemy z całą odpowiedzialnością powiedzieć, że jesteśmy znani w dość szerokim kręgu z wykonywanych profesjonalnie usług.

– Naprawa wtryskiwaczy i pomp wysokociśnieniowych

– Naprawy pomp wtryskowych

– Diagnostyka komputerowa samochodów

Naprawy silników:

Wymiana pasków rozrządu

Wymiana rolek napinających i zwrotnych

Ustawianie rozrządu i zapłonu

Sprawdzanie, naprawa i regulacja wtryskiwaczy

Wymiana pasków klinowych, filtrów i oleju

Wymiana układów wydechowych

Naprawy i regulacja pomp wtryskowych:

Pompy wtryskowe Bosch

Pompy wtryskowe LUCAS/DELPHI

Obecnie wiele samochodów osobowych ma stosowane turbosprężarki. Tak więc styczność z nimi ma coraz częściej przeciętny użytkownik samochodu, który do tej pory nawet nie bardzo wiedział, na jakiej zasadzie to urządzenie działa.

W związku z tym eksploatacja samochodu z silnikiem doładowanym turbosprężarką nie wymaga ze strony jego użytkownika jakiegoś specjalnego sposobu traktowania go. Należy jednak jedynie rygorystycznie przestrzegać wymaganych przez producenta terminów i zakresów okresowych przeglądów, nawet jeśli upłynęła już gwarancja.

Na co zwracaj uwagę? 

Zwracaj uwagę na dobry olej w silniku.

Wymieniaj olej zgodnie z rozsądkiem a nie tylko zaleceniami serwisowymi. Wymieniaj go co 10-15 tys. km a nie jak zalecają niektórzy co np. 30-40 tysięcy km! W przypadku ostrej jazdy wymiana powinna być wykonywana co 10 tys. km.

Zawsze odpalaj samochód po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych.

Dbaj w zimę o dobrze naładowany akumulator

Po uruchomieniu silnika unikaj gwałtownej, dynamicznej jazdy z dużymi przyśpieszeniami.

Przed rozpoczęciem dynamicznej jazdy zawsze rozgrzej silnik do odpowiedniej temperatury

Temperatura pracy diesla zawsze powinna oscylować w okolicach 90st.C – o każdej porze roku.

Po zakończeniu jazdy na wyższych obrotach silnika poczekaj na wyhamowanie i ostygnięcie turbiny, która jest bardzo wrażliwa na brak smarowania. Nigdy nie gaś od razu silnika po zakończeniu ostrej jazdy, poczekaj choć minutę.

Unikaj jazdy na bardzo niskich obrotach. Czym to szkodzi? Niespalona sadza nie ma szans na opuszczenie układu wydechowego.

Kontroluj zużycie oleju. Jeśli między wymianami nie musisz dolewać go więcej niż 1 litr, to jest to do zaakceptowania.

Olej tuż po wymianie robi się ciemny (czarny) to normalne w dieslach.

Często wymieniaj filtr powietrza – bez względu na jego koszt. To jest zawsze tańsze niż remont silnika.

Nigdy nie gódź się na rady “znajomych mechaników”, którzy zasugerują “przedmuchanie” filtra powietrza zamiast jego wymiany!

Nie jeździj zbyt długo na obrotach na “czerwonym zakresie”, tj. powyżej 4000 obrotów.

Większość diesli może przy nagłym obciążeniu nieco “zadymić”. Jeśli nie jest to czarna chmura i nie dzieje się to przez cały czas, to nie należy się tym martwić.

Każdy silnik kiedyś się zepsuje tylko od Ciebie zależy kiedy to się stanie. 


Copyright © 2021 katalogprzedsiebiorstw.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone
Agencja interaktywna LTB.pl
Dołącz do nas na Facebook'u