ROJAL – Aleksander, Robert Olejnik

Dodaj |
  • O Nas
  • Oferta

Ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej sprawiło, że w grudniu 1991 roku Aleksander Olejnik wraz z synem Robertem założył firmę ROJAL.

Od początku istnienia specjalizujemy się w kompleksowej naprawie głowic silnikowych, do samochodów osobowych, ciężarowych, ciągników oraz motocykli i innych.

Wszystkie czynności wykonujemy przy użyciu najwyższej jakości technologii, jak również wysokiej jakości oprzyrządowania w oparciu o dokumentację techniczną producentów silników.

Wieloletnie doświadczenie oraz jakość wykonywanych usług zaowocowało współpracą z wieloma serwisami samochodowymi, zakładami mechanicznymi, przedsiębiorcami oraz osobami prywatnymi.

W roku 2005 rozwinęliśmy działalność o sprzedaż części silnikowych najlepszych światowych producentów.

Mając na uwadze dobro klientów na każdą kompleksową naprawę wystawiamy roczną gwarancję.

Wykonujemy kompleksową naprawę, zaczynając od demontażu elementów głowicy po czym następuje wstępna jej kontrola.

Następnie głowica zostaje poddana myciu w specjalnej kabinie, przy użyciu temperatury oraz wysokiego ciśnienia. Części (wałki, sprężyny, zawory itp.) także są czyszczone i myte w specjalnej myjce chemicznej.

Po wstępnych czynnościach przygotowawczych sprawdzamy głowice pod ciśnieniem w temperaturze. Następnie wykonujemy pomiar wysokości głowicy, twardość materiału, współosiowość płaszczyzn, zagłębienia zaworów względem płaszczyzny głowicy oraz stanu zużycia prowadnic, gniazd zaworowych, zaworów, komór wstępnych, popychaczy oraz wałków rozrządu. Sprawdzamy także luzy popychaczy zaworowych w otworach, wałków rozrządu w łożyskach oraz stan zużycia sprężyn zaworowych.

Po sprawdzeniu głowicy jeżeli pomiary wykazują zużycie wymieniamy prowadnice zaworowe, gniazda, zaślepki, naprawiamy zerwane gwinty technologią HELICOIL, przywracając pierwotnywymiar nominalny gwintu za pomocą wkładki wykonanej ze stali chromoniklowej

Po montażu gniazd i prowadnic następuje planowanie powierzchni, jeżeli jest to konieczne również powierzchni kolektorów oraz przy większych odkształceniach “góry” głowicy, oczywiście biorąc pod uwagę dopuszczalny wymiar wysokości. Następnie szlifujemy i osadzamy komory wirowe tak aby wystawały parę setek zgodnie z wymogami producentów silników. Również w zależności od wymogów niektóre głowice szlifujemy.

Kolejną czynnością jest szlif przylgni zaworów oraz obróbka gniazd zaworowych na specjalnej obrabiarce według dokumentacji danego modelu od jednego do pięciu kątów za jednym przejściem jednocześnie, łącznie z promieniami przywracając wartości fabryczne każdego gniazda zaworowego oraz odległości zagłębienia lub wystawania grzybka zaworowego względem płaszczyzny głowicy. Po obróbce gniazda każdy zawór jest sprawdzany próżniowo “vacum test”.

Jedną z ostatnich czynności jest obróbka łoży walka rozrządu, w szczególności przy głowicach które były wyprężone “w całości” każde łożysko zostało “przesunięte” w stosunku do osi i to trzeba doprowadzić do porządku tak aby wałek rozrządu nie pracował pod obciążeniem zachowując jednocześnie odpowiedni luz promieniowy i osiowy.

Po wszystkich czynnościach obróbczych głowica jest czyszczona z wszelkich pozostałości, po czym następuje pomiar końcowy wszystkich istotnych elementów i montaż uszczelniaczy zaworowych, zaworów, wałków rozrządu oraz w niektórych głowicach regulacja luzu zaworowego.

Każdorazowo klient odbiera głowicę w stanie czystym bez konieczności ponownego demontażu i mycia. Wszelkie części tj. zawory, wałki rozrządu, popychacze itp. są wstępnie nasmarowane przed uruchomieniem.

W naszej firmie każda głowica jest numerowana wraz z logo i ewidencjonowana, więc nie ma problemu z jej identyfikacją.


Copyright © 2021 katalogprzedsiebiorstw.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone
Agencja interaktywna LTB.pl
Dołącz do nas na Facebook'u