GfK Polonia Sp. z o.o.

Dodaj |
Warning: Illegal string offset 'id' in /home/culturov/domains/katalogprzedsiebiorstw.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-tabs-slides/wp-tabs-slides.php on line 510
  • O FIRMIE
  • SEKTORY I RYNKI
  • ROZWIĄZANIA MARKETINGOWE

Zajmuje 3 miejsce w rankingu agencji badawczych w Polsce. W 2011 roku osiągnęła obroty w wysokości 79,3 miliona złotych (2010: 76,8 miliona złotych). Zatrudnia 213 osób.

GfK jest jedną z wiodących agencji badawczych na świecie, w której ponad 11 tys. ekspertów opracowuje nowe metody badawcze i odnajduje odpowiedzi na pytania, jak – w przeszło stu krajach – ludzie żyją, jakich zakupów dokonują i co myślą.

GfK, w trosce o wysoki poziom prowadzonych badań, stale wprowadza innowacje i wykorzystuje najnowsze metodologie, aby dostarczyć swoim klientom rzetelnych informacji na temat konsumentów, które umożliwią poznanie i zrozumienie ich potrzeb i upodobań. To właśnie nastawienie na innowacyjność i rozwój, a więc dbałość o stosowanie nowoczesnych metod i narzędzi, wyróżnia kulturę korporacyjną GfK.

GfK to firma z tradycjami szanująca pamięć o początkach swojej działalności, która wykształciła się z badań akademickich. Ciągłość działań i poszerzanie ich obszaru, dbałość o konsekwentne i stałe podwyższanie poziomu usług, a także długoterminowa współpraca z klientem uznawane są za szczególnie cenne wartości.

GfK świadczy usługi we wszystkich głównych sektorach rynkowych: konsumenckim, farmaceutycznym, medialnym oraz usługowym. Działalność usługowa GfK podzielona jest na dwa sektory: Consumer Choices i Consumer Experiences.

Sektor Consumer Choices zajmuje się szacowaniem rozmiarów rynku, powszechnością i zgodnością mediów oraz kanałami sprzedaży. Sektor ten dostarcza wysoce szczegółowych, ścisłych i aktualnych danych. Nazwa Consumer Choices wynika z tego, że działalność pracowników tego sektora polega na dostarczaniu dokładnych informacji dotyczących wyborów i działań podejmowanych przez konsumentów.

Sektor Consumer Experiences zajmuje się badaniem postaw konsumentów, w którym wykorzystuje się nowatorskie metody i narzędzia. Jego nazwa ma związek z obszarem działania pracowników tego sektora tj. poznawaniem odpowiedzi na pytania, jak ludzie postrzegają świat i dlaczego odbierają go właśnie w taki sposób.

Consumer Experiences

Sektor Consumer Experiences specjalizuje się w analizowaniu operacyjnych i strategicznych problemów marketingowych, które w zasadzie dotyczą każdego sektora i rynku przemysłowego.

Tworzymy nowatorskie, zaawansowane metody badawcze, które pozwalają zrozumieć, jak konsumenci odbierają poszczególne marki. Zakres naszych badań jest szeroki: od zmieniających się trendów i stylów życia aż po sferę handlu, usług i produktów.

Wnikliwie analizujemy wybrane problemy, aby uzyskać ich prawdziwy obraz. Wprowadzamy innowacyjne rozwiązania, testujemy nowe pomysły, by zobaczyć, czy i w jakim zakresie się sprawdzą.

Consumer Choices

Sektor Consumer Choices regularnie zbiera informacje na temat sprzedaży detalicznej technicznych dóbr konsumpcyjnych oraz wskaźników oglądalności poszczególnych mediów.

Badamy co, gdzie, kiedy i w jakiej ilości się sprzedaje. Analizujemy sferę handlu detalicznego, kanały sprzedaży i działania marketingowe. Badania te są wspierane przez dane syndykatowe, zawierające istotne informacje na temat konsumentów, pochodzące od czołowych sprzedawców detalicznych.

Jesteśmy specjalistami w badaniu sprzedaży detalicznej technicznych dóbr konsumpcyjnych oraz wykorzystywania przez konsumentów treści przekazywanych za pośrednictwem telewizji, internetu (w tym serwisów społecznościowych itp.). Wyróżniamy się także w dziedzinie badań mobilnych i cyfrowych.

Kiedy szukasz rozwiązania problemu, potrzebujesz niezawodnych narzędzi. Potrzebujesz również ekspertów, którzy dopasują innowacyjne i wypróbowane narzędzia do Twoich konkretnych wymagań. Jeśli chcesz pracować z ludźmi, którzy wyjaśnią Ci każdy najmniejszy szczegół metodologii…

… nasi ludzie są do Twojej dyspozycji

Każdym z tematów w lewej kolumnie zajmuje się zaangażowany zespół ekspertów do spraw metod, którzy chętnie przedyskutują i opracują z Tobą skuteczne rozwiązanie dokładnie dopasowane do Twoich potrzeb. Proponujemy konsultacje marketingowe oparte na faktach pochodzących z rzeczywistych badań.

Tam, gdzie liczy się wiedza marketingowa, mamy do Twojej dyspozycji zespół specjalistów. Jeśli na tej liście nie znajdziesz Twojego rynku lub sektora, nasi eksperci do spraw metod skontaktują Cię z kimś, kto ma doświadczenie w badaniach segmentu rynku, do którego należy Twoja branża.


Copyright © 2021 katalogprzedsiebiorstw.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone
Agencja interaktywna LTB.pl
Dołącz do nas na Facebook'u