*** Hotel Aspel

Dodaj |
Warning: Illegal string offset 'id' in /home/culturov/domains/katalogprzedsiebiorstw.pl/public_html/wp-content/plugins/wordpress-tabs-slides/wp-tabs-slides.php on line 510
  • O Hotelu
  • Sale Konferencyjne
  • Restauracja
  • Hotel

Hotel Aspel znajduje się w nowoczesnym budynku Wschodzącego Słońca, nieopodal centrum Krakowa. Wystarczy kilkanaście minut spaceru, żeby znaleźć się na najpiękniejszym Rynku Europy.

Hotel Aspel*** to połączenie hotelu, centrum konferencyjnego i restauracji.

Do dyspozycji  naszych Gości oddajemy:

111 miejsc noclegowych w 52 klimatyzowanych pokojach

5 przestronnych, klimatyzowanych sal konferencyjnych

2 pokoje narad

Wszystkie sale wyposażone są w profesjonlny sprzęt konferencyjny. Łączna powierzchnia sal 1350m2.

W całym obiekcie jest Internet Wi-Fi

Zapraszamy Gości do naszej restauracji hotelowej. Stylowe wnętrza, niespotykany design, a przede wszystkim profesjonalna obsługa i wyśmienite menu sprawiają, że Restauracja Kongresowa to doskonałe miejsce na śniadanie biznesowe, lunch, czy kolacje.

W podziemiach hotelu znajduje się parking strzeżony na 100 samochodów i połączony windą z recepcją hotelu.

Hotel przystosowany jest do obsługi gości niepełnosprawnych.

NAJWYŻEJ POŁOŻONA SALA KONFERENCYJNO – BANKIETOWA W KRAKOWIE! JEDYNE TAKIE MIEJSCE Z WIDOKIEM NA PANORAMĘ CAŁEGO MIASTA!

W naszej ofercie znajduje się położona na 16 piętrze EKSKLUZYWNA SALA KONFERENCYJNA (200 m2)  z apartamentem, zapleczem gastronomicznym i niepowtarzalnym widokiem na panoramę Krakowa. To idealne miejsce na organizację elitarnego szkolenia, narady, bankietu czy rautu.

Oferujemy również:

5 klimatyzowanych sal konferencyjnych

2 kameralne pokoje narad.

Sale usytuowane są na parterze, I i II piętrze, oświetlone światłem dziennym, posiadają również możliwość zaciemnienia.

Wyposażenie sal:

  • Rzutnik multimedialny
  • Ekran
  • Tablica flipchart (papier+ markery)
  • Rzutnik pisma z folii
  • Laptop
  • Wskaźnik laserowy

Pomieszczenia są klimatyzowane oraz wyposażone w internet bezprzewodowy Wi-Fi

Dodatkowe wyposażenie:

  • Kabiny do tłumaczeń symultanicznych
  • Ekran napinany na ramę 3,3mx3,6m
  • Ekran rozwijany 2,8mx2,6m
  • Ekran na statywie 1,8mx1,8m
  • Ekran plazmowy 42”
  • Kamera dokumentowa – wizualizer
  • Kamera cyfrowa MiniDV
  • MiniDisk
  • Nagłośnienie

Sale konferencyjne


metraż

teatralny

podkowa

szkolny

narada
Sala Konferencyjna A 100 80 40 40 60
Sala Szkoleniowa B 40 30 20 24 20
Sala Szkoleniowa C 18 8
Sala Szkoleniowa D 18 8
Sala Szkoleniowa E 20 12 10
Sala Szkoleniowa F 40 30 20 24 20
Sala Konferencyjna G 60 40 20 15 20
Galeria (Foyer) 230 150 80 100 60
Sala Kongresowa 600 350 100 120 70
Sala narad 18 8
Kompleks bankietowo-szkoleniowy “Wschodzące Słońce” 200 50 30 40 30

Cennik sal 2012

Do 4 godzin Cały dzień
Sala Konferencyjna A 350 PLN 700 PLN
Sala Szkoleniowa B 300 PLN 600 PLN
Sala Szkoleniowa C 300 PLN
Sala Szkoleniowa D 300 PLN
Sala Szkoleniowa E 300 PLN
Sala Szkoleniowa F 300 PLN 600 PLN
Sala Szkoleniowa G 250 PLN 500PLN
Galeria (Foyer) do uzgodnienia do uzgodnienia
Sala Kongresowa do uzgodnienia do uzgodnienia
Sala narad 1 300 PLN
Kompleks bankietowo-szkoleniowy ” Wschodzące Słońce” do uzgodnienia 2000 PLN

RESTAURACJA KONGRESOWA

5 LAT DOŚWIADCZENIA W ORGANIZACJI IMPREZ!

WESELA, BANKIETY, KOMUNIE, CHRZCINY, STUDNIÓWKI

Wyborne menu spełni oczekiwania i wymagania nawet najbardziej wymagających smakoszy. Korzystamy z najlepszych i zawsze świeżych składników.

Oferta naszej restauracji obejmuje bogate śniadania, lunche, obiady, kolacje dla gości indywidualnych i grup zorganizowanych.

WESELA

  • organizujemy przyjęcia weselne do 300 osób
  • menu weselne już od 150 zł
  • podziemny parking strzeżony dla 100 samochodów, 5 miejsc dla gości weselnych gratis
  • dzieci do lat 3 – bezpłatnie, od 3 lat do 12 roku –  50% wartości menu
  • pokój dla Nowożeńców wraz z wykwintnym śniadaniem gratis
  • w prezencie od hotelu romantyczna kolacja w I rocznicę ślubu

IMPREZY OKOLICZNOŚCIOWE

Oferujemy Państwu profesjonalną pomoc w przygotowaniu rodzinnego spotkania z okazji komunii, chrzcin, jubileuszu. Zorganizujemy uroczyste bankiety, kolacje, wernisaże oraz  inne imprezy.

Zadbamy o każdy szczegół, uwzględniając Państwa upodobania. Oferujemy kilka wariantów menu, Wszystkie z nich możemy na Państwa życzenie dowolnie zmodyfikować.

DANCING

Dancingi z muzyką na żywo, umilą Państwu wieczory w Restauracji Kongresowej.

DRINK BAR

Wieczorem zapraszamy do naszego baru hotelowego. Oferujemy bogaty asortyment alkoholi, napoje zimne i gorące, koktajle, drinki

OBIAD DNIA

Oferujemy również “obiad dnia” w godzinach od 13.00 do 17.00

Restauracja jest czynna codziennie w godzinach 7.00 – 22.00

PODZIEMNY PARKING STRZEŻONY NA 100 SAMOCHODÓW!

111 miejsc noclegowych w 52 klimatyzowanych pokojach:

7 pokoi jednoosobowych

32 pokoje dwuosobowe z dwoma pojedynczymi łóżkami

6 pokoi typu Deluxe z łóżkiem małżeńskim

6 pokoi rodzinnych z łóżkiem małżeńskim i dwoma pojedynczymi łóżkami

1 zespół dwupokojowy z czterema pojedynczymi łóżkami przystosowany dla osób niepełnosprawnych i opiekunów

1 kompleks apartamentowy o powierzchi 200m2 usytułowany na 16 piętrze budynku, z łóżkiem małżeńskim, łazienką, wyposażony w mini bar, zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf, DVD, telewizor 52 cale

Śniadania w formie bufetu szwedzkiego wliczone są w cenę noclegu i serwowane w godzinach 7.00 -10.00

Wszystkie pokoje wyposażone są w telewizję satelitarną, telefon, bezpłatny dostęp do Internetu WiFi.

W pokojach typu Deluxe dodatkowo znajduje się serwis kawowy i sejf.

Na życzenie gości zapewniamy room service i codzienną prasę.

Doba hotelowa trwa od 14.00 do 12.00.

CENNIK POKOI

RODZAJ POKOJU 01.11.2012-31.03.2013
01.04.2012-31.10.2012
Pokój 1 os. 170 PLN 200 PLN
Pokój 2 os.

(2 pojedyncze łóżka)

200 PLN 250 PLN
Deluxe 2 os.

(łóżko małżeńskie)

250 PLN 300 PLN
Pokój rodzinny

(dla 3 osób)

280 PLN 320 PLN
Pokój rodzinny

(dla 4 osób)

320 PLN 360 PLN
Apartament

“Wschodzące Słońce”

500 PLN 500PLN

Ceny zawierają śniadanie oraz 8% VAT.

Opłata za miejsce postojowe w garażu – 25 zł/ doba.

Dla grup zorganizowanych powyżej 10 osób i dla gości konferencyjnych – atrakcyjne zniżki.


Copyright © 2018 katalogprzedsiebiorstw.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone
Agencja interaktywna LTB.pl
Dołącz do nas na Facebook'u